Bloggintresserade

23 dec. 2012

God Jul! Hyvää Joulua!





God jul!
Hyvää Joulua!

Jag har inte slutat med bloggande,men hållit en liten paus.
Min gamle far(87 år) genomgick i augusti en stor operation,by pas i högra benet  + en tå amputerades.
Så jag har kört upp till Virkby flera gånger i veckan,hjälpt honom med  uppköp,läkarbesök bankärenden.
Min inspis har varit på en lång semester,men mina ljusmanschetter har jag duschat av och"slaktat",bilderna visar exempel på vad jag sen gjort av dom.
Efter helgen lägger jag in mera bilder.


En ole lopettanut bloggailu,ainoastaan pitänyt tauon.
Vanhalle isälleni (87 vuotias)tehtiin elokuussa alaraajan ohitusleikkaus,ja kakkosvarvas amputoitiin.
Olen ajanut Virkkalaan pari kertaa viikkossa.
Inspikseni on ollut kauan lomalla,mutta olen suihkuttanut kaikki kyntilänmansetit ja "teurastanut" niitä,kuvista näkee mitä olen tehnyt niistä.
Pyhien jälkeen laitan lisää kuvia.

Tag väl hand om er !
Pitäkää hyvää huolta itsestänne!

9 kommentarer:

  1. Önskar dig en mysig God Jul med dina nära o kära kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Roligt att se dig överst på min lista ;)
    Önskar Dig också en FRIDFULL JUL!
    KRAM ♥

    SvaraRadera
  3. En God Jul till dig med /bea

    SvaraRadera
  4. En riktigt GOD JUL
    till dig och de dina!
    Julkram!

    SvaraRadera
  5. Roligt att se dig igen. Hoppas din far mår bättre. Vilken bra ide att använda alla gamla ljusmanchetter till.Så mycket snö. Här regnar det och vi har 10 plusgrader.
    Ha en riktig God Jul.
    Anje

    SvaraRadera
  6. Hyvää ja Tunnelmallista Joulua Sinulle

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att se dig här igen.. Välkommen tillbaka.. Finfina kransar har du gjort..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  8. Skönt med ett livstecken från dig! Jag har funderat på hur du har haft det...
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Elisabet

    SvaraRadera