Bloggintresserade

10 apr. 2010

Sockor Sukat

Jag ser inte ofta på tv,men de gånger jag gör det,så måste jag alltid ha
något att sticka.Förutom rastless legs så tycks mina händer ha samma fel.
De här sockorna är till en basar.

En katsele tv:tä uein ,mutta silloin kun teen sitä,täytyy aina olla jotain neuletyö käsissä.
Paitsi levottomat jalat,vaikuttaa siltä että käsissä on sama vika.

Här några hjärtan o ringar på tork.Först nåltovade jag o sen med såpa och vatten.
Nu hoppas jag dom är torra till måndag,så jag får pryda med blommor o blad,de kommer oxå till en basar.

Tässä sydämet ja renkaat(rinkulat olisi kivempi sana)kuivumassa.Toivon että ovat kuivuneet maanantaiksi,niin että saan kukat ja lehdet kiinnitetty niihin.

10 kommentarer:

  1. Hienot sukat ja odotan innolla kuinka komeat kranssit on tulossa! :)

    SvaraRadera
  2. täälläkin odotetaan innolla kranssien valmistumista.
    Mukavaa viikonloppua.

    SvaraRadera
  3. Kauniit sukat, sama täällä innolla odotan
    kranssien valmistumista.

    SvaraRadera
  4. Muutaman kerran olen miettinyt mihin tai mitä ihmiset tekevät käsillään, jos he eivät kudo?
    N. vuosi sitten käteni oli lastassa ja olipa outoa katsoa tv:tä ilman käsityötä, ohjelmat jäivät jotenkin vajaiksi.
    Oi odotan innolla kuvia kukkakransseista. Hii jo jänskättää.

    SvaraRadera
  5. Du har väldigt flitiga händer du. Önskar jag kunde sticka så fint som du.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Gosiga sockar!
    Jag har samma problem med både armar och ben.:)
    Ha en skön söndag

    SvaraRadera
  7. Minullakin on pakko olla joku työ tv:tä katsoessa. Mutta sen täytyy olla jokin ihan yksinkertainen; en osaa kutoa katsomatta silmukoita! Joutuisin luultavasti purkamaan koko ajan virheitä ja tekemään uudestaan...

    Jännittää nuo kranssit! :)

    SvaraRadera
  8. Härliga sockor du stickat jag gillar vita sockor men dom är inte alla gånger så praktiska :)
    Ha en skön helg
    Lotta

    SvaraRadera
  9. hej
    så fina sockor, min mamma gav mig liknande i julklapp som hon stickat, älskar dom
    ha en skön söndag
    kram pia

    SvaraRadera
  10. Hei på deg!
    Du er så flittig med dine hender !
    Jeg har just kommet tilbake fra torpet og må forsøke med litt hagearbeid !! Ha en flott våruke! Klem fra bestemor!!

    SvaraRadera