Bloggintresserade

14 juli 2010

Siden.....Silkki


Hoppas ni alla mår bra i denna sommarvärme. Jag håller mig helst inomhus,med fläktar surrande.
Sidenscarfen har jag målat i etapper,för i mitt lilla krypin i övre våningen hjälper inga fläktar,då solen gassar på taket hela dagen.

Toivon että voitte hyvin kesähelteessä. Viihdyn parhaiten sisällä tuulettimet päällä.
Silkkiliina olen ainakin saanut valmiiksi,voi sanoa että hiellä maalattu,kun yläkerrassa ei tuulettimestä ole oikeastaan hyötyä.

Önskar er alla en trevlig onsdagskväll. Tag väl hand om er! Kramar!
Toivotan teille kaikille mukavaa keskiviikkoiltaa. Pitäkää hyvää huolta itsestänne! Halit!

7 kommentarer:

  1. Sanoin kuvaamattoman kaunis silkkityö!
    Tuollaisen uniikin tarvitsisin tyttäreni häihin.
    Viihtyisää ehtoota halein!

    SvaraRadera
  2. Siis upea!
    Mukavaa loppuviikkooa!

    SvaraRadera
  3. Samma här- håller mig oxå mest inomhus och får inte alls mycket gjort.Men snart kommer väl annat klimat o då ska jag väl gnälla att jag fryser- Men innan dess HA DET BRA I VÄRMEN!
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  4. Tuollaisille huiveille olisi ottajia minä mukaan lukien.
    Kerrassaan hieno.
    Toivottavasti helteet hellittää että huivi tehdas pysyy käynnissä.

    SvaraRadera
  5. For et vakkert skjerf ! Ja det er best innomhus nå når det går over 30 gr. Jeg er nå hjemom i Norge en tur og da må jeg passe på å gå på visitt til deg !! Ha en fortsatt nydelig sommer! Klem!

    SvaraRadera
  6. Voi miten kaunis huivi!
    Mukavaa torstaita!

    SvaraRadera
  7. Underbar scarf du målat. tack för din fina kommentar om bröllopsdagen. Ja här lyser flitens lampa, fläkten står och surrar brevid hihi. Ta hand om dig och det dina kram

    SvaraRadera