Bloggintresserade

7 sep. 2010

Grodsim.......Sammakonuintia

Vi har en liten liten bassäng,o där finns förstås små grodor.
Idag lyckades jag få några foton,då denna lilla krabat hade uppvisning i riktig grodsim.
efter det hoppade den upp o kröp fort under bassängen,till Smirres förtret.

Meillä on pieni vesiallas,ja siellä on tietysti ihan pienet sammakot.
Tänään onnistuin ottamaan muutaman kuvan,kun tämä pienokainen esitti oikeaa sammakonuintia,sitten
se hyppäsi ylös ja nopeasti altaan alle,Smirren harmiksi.

Kram till alla som besöker min blogg!

Halit kaikille jotka vierailevat blogissani!

12 kommentarer:

  1. Kertakaikkisesti valloittavia kuvia sammakkouinnista!
    Hyvän yön hali!

    SvaraRadera
  2. Hei Märta!
    Aivan ihanan näköinen! Hih, mä oon aina tykänny sammakoista!
    Mukavaa tiistai-iltaa sulle!
    Halein Sirpa

    SvaraRadera
  3. Mukavia kuvia sammakosta!
    Mukavaa illan jatkoa!Halit.

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder! Jag är väl inte så förtjust i grodor, men din var ju söt!
    Ha det gott!
    Christina

    SvaraRadera
  5. Hauska sammakko uinti.Tulee oikein liike ulos kuvasta.
    Mukavaa viikkoa.

    SvaraRadera
  6. Hienoja sammakon uinti kuvia.

    Aikoinaan meillä pojat keräsi sammakon-poikia ja niitä oli taskut täynnä kun toivat sisälle,ne oli vielä pienempiä kuin nuo.

    SvaraRadera
  7. Där fångade du allt grodan, med kameran alltså,
    mycket fin bild.
    Kramar till dig oxå.

    EVA

    SvaraRadera
  8. Hienot kuvat sammakkouinnista! Hyvin olet onnistunut saamaan kuvan vikkelä räpyläisistä sammakoista. :)

    SvaraRadera
  9. Dom er søte når de er små, men siden kan jeg styre meg! Herlige bilder av en liten krabat!
    Ha en fin uke ! KLem!

    SvaraRadera
  10. Jag önskar att några grodor ville flytta till min damm men jag tror att det är för torr mark runtomkring. Jag tycker att grodor är så trevliga. Men tänk på att det är fler prinsar som förvandlas till grodor när man kysser dem än tvärtom.
    Kram
    Kerstin

    SvaraRadera
  11. Frosker er søte. Så morsomt at du fikk tatt bilde av den:)

    SvaraRadera