Bloggintresserade

22 feb. 2011

Muddar.....Rannekkeet

 Muddar i Novitas Polkka,de behövs nog nu,jag är förkyld o fryser hela tiden om händerna.
Rannekkeet lankana Novitan Polkka,ja niitä kyllä tarvin nyt,olen flunssainen ja kädet ovat ihan jääkylmät.
Detta var jag tvungen o fota,tycker det ser fint ut!?
Tätä oli ihan pakko kuvata,minusta on hienon näköistä!?
Och så har jag börjat med lite förberedelser till påskbasaren,äggluvor-värmare.
Ja sitten olen ruvennut tekemään vähän pääsiäismyyjäisiin!

11 kommentarer:

  1. Ja, nå håper jeg snart den kulden gir seg... vil ha vår :)
    Fine eggvarmer du har laget.
    Ha en fin kveld, klem.

    SvaraRadera
  2. Oj, såååå söta luvor och med flätmönster!
    Underbart med brasa, det är verkligen rogivande.
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  3. Kananmunan lämmittimet ovat hauskoja :)

    SvaraRadera
  4. Ranteenlämmittimet pitää ihmeesti kädetkin lämpimämpinä kuin osasin odottaakkaan.
    Hieno idea pääsiäismyyjäisiin.Tuo väriä ja piristystä pääsiäis pöytään.

    SvaraRadera
  5. Å vilka söta ägg värmare. Så fint. Jag försökte ge mig på virknålen igår. Vill ju virka hättor till mina syltburkar men min handled vill inte. Har ju en kula som växer nedanför tummen och den vill inte att jag virkar alls. SUCK så nu ska jag istället jag virkade dukar hihi. KRAM

    SvaraRadera
  6. Du är flitig med dina stickor som vanligt! Jag stickar fortfarande strumpor, det är verkligen kallt ute. Lyckliga du som har en brasa att värma dig vid!
    Ha det riktigt gott!
    Christina

    SvaraRadera
  7. Ännu håller vintern oss i sitt järngrepp åtminstone här hos oss är det kallt ännu på morrnarna...men man har ju bra fred att sitta och handarbeta när kylan knäpper i knutarna.
    Fina saker du stickat!
    Ha det bra
    Lotta

    SvaraRadera
  8. Här är det fortfarande riktig vinter och kallt, så här får man värma sig med både muddar och brasa också.

    Härlig färg på himlen i headern!

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  9. Hei! Har du blitt forkjølet, da er det godt med noe varmt ja ! Pass nå godt på deg selv!
    De eggeluene var helt lekre!
    God bedring og klem fra meg!

    SvaraRadera
  10. Bra med brasa och muddar nu när det fortfarande är så kallt.Hoppas förkyllningen ger sig snart.
    Krya på dig.
    Anje

    SvaraRadera