Bloggintresserade

31 juli 2010

Vinnare......Voittajat

Nu har Markus dragit tre lotter ,jag hade lagt dom i hans keps,o han var så viktig o ordentlig med dragningen.
Markus on vetänyt kolme arpaa,hän oli niin tunnollinen kun hän suoritti arvonnan.
En sidenscarf går till Bea o hon får välja vilken färg hon vill ha.
Silkkiliina menee Bea lle,ja hän saa valita minkä värinen han haluaa.
Kaulakoru ja rannekoru saa Mari
Hals-armband får Mari
O kransen går till Christa,som kanske vill ha ett rosa band runt kransen?
Kranssi menee Christa lle,voi olla että hän haluaa roosa nauha.

Oj då jag tänkte publicera inlägget,men måste tillägga att ni får mejla mig era adresser.
Voi meinasin unohtaa että Mari saa mejlata osoitteen minulle.

Grattis till vinnarna!
Onnittelut voittajille!

6 kommentarer:

  1. Å Har jag vunnit den fin fina kransen med rosor på! SÅ GLAD JAG blir. Wohoo. Grönt band går jätte bra då det är en mina favorit färger! Tack snälla söta du! Mailar mig din adress men du kanske har den sparad? Kram ha en fin lördag

    SvaraRadera
  2. Men...är det jag som vunnit en vacker handgjord sidenscarf! Vilken överraskning, kvällen kunde inte sluta bättre än så här och jag tackar, bugar och bockar!
    Om det är så att jag får välja färg blir det en rosa.
    Många kramar / Bea

    SvaraRadera
  3. Grattis till de lyckliga vinnarna.
    Hoppas du har det skönt i sommar.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. En kyllä muista, että olen osallistunut arvontaan, olisiko nyt kyseessä joku toinen Mari? Yleensä en osallistu arvontoihin. :)

    SvaraRadera
  5. No hei! Minun puolestani voit arpoa palkintoni uudelleen. En nimittäin käytä koskaan muita koruja kuin rippiristiä ja kihla- ja vihkisormusta, niin nuo kauniit korut saisivat paremman kodin jonkun toisen luota, ne ansaitsevat ehdottomasti päästä käyttöön! :)

    SvaraRadera