Bloggintresserade

27 aug. 2011

Jag har haft bloggpaus...Minulla on ollut blogipaussi

Jag har hållit en liten bloggpaus,men nu börjar jag igen.
Min syster var hem från Sverige o hälsade på,då hann jag inte göra så mycket,
vi hade massor att prata om,fast jag var o hälsade på henne i våras.
Sen hade jag en knuta i nacken,som opererades bort för några veckor sen,
så nacken var lite öm.
Men några smycken har jag hunnit med ,åt mig själv.

Olen pitänyt blogipaussi,mutta nyt bloggailu alkaa taas.
Siskoni oli käymässä,ja meillä oli paljon puhuttavaa,vaikka kävin siellä keväällä.
Sitten minulla oli kyhmy niskassa,ja se leikattin pari viikkkoa sitten.
Mutta muutamaa korua olen saanut aikaiseksi,itselleni.

En badgäst!
Kylpyvieras!

Utsikt från Bellevuestranden!





1 kommentar:

  1. Hej vilken härlig sida du har. Jag halkade in här vet inte hur men jag kommer att fortsätta kika in för du har mycket intessanta projekt. Ha en underbar dag kram Beijan

    SvaraRadera